BACu'

"JEALE". "JEALE MARE".

Oribil, ce pot spune.... treaba cu BACu' este GROAZNICA. Si e foarte interesant, stiti? Vazusem pe un canal de stiri cum niste fete care au picat BACu' se plangeau ca anul asta a fost mai greu la matematica decat anul trecut. Ma indoiesc. Am luat subiectele la matematica la rand si pot spune ca, in ciuda faptului ca trec in clasa a X-a, am stiut sa rezolv majoritatea subiectelor. Adica majoritatea intrebarilor erau de clasa a IX-a. Si te plangi ca e prea greu?!
In orice caz, am vrut sa-mi potolesc curiozitatea si mi-am facut o mica schema cu date despre BAC in cifre, nu in procente. Asfel, am aflat urmatoarele:
   *la BAC s-au inscris 200186 de absolventi ai clasei a XII-a;
   *dintre acestia, 108683 au fost descalificati, adica au fost prinsi cu iphone-u', fituica, ciorna vecinului etc;
   *119719 au picat, deci ori au fost descalificati, ori n-au reusit sa faca de media 6;
   *80466 au luat BACu' (cum erau versurile? "Cine ia BACu' E foarte tare...")
   *dintre cei care au luat BACu', au fost 24085 medii intre 6 si 7 (inclusiv media 6), 23788 medii intre 7 si 8 (inclusiv media 7), 21246 medii intre 8 si 9 (inclusiv media 8), 11280 medii intre 9 si 10 (inclusiv media 9) si 68 medii de 10.
Problema este urmatoarea, BACu' ca BACu' (vorba aia), dar exista asa-zisele "facultati pe baza de buletin". Nu trebuie sa fi luat BACu', trebuie doar sa ai buletin si sa stii sa-ti scrii numele ca sa poti sa-ti completezi formularul de inscriere! Da, e o problema, pentru ca daca o sa ajungem sa avem doctori, judecatori, profesori, etc, care nici macar BACul nu l-au luat, doar pentru ca au facut "facultatea pe baza de buletin"... o sa fie vai si amar de capul nostru!! N-am niciun chef sa fiu peste 20 de ani bolnava de HIV si sa imi dea vreun doctor tratament pentru hepatita C...
Felicitari tuturor celor care au luat BACu', iar celor care nu au luat..... INVATATI, BAAAAAAA!!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu